We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you would like to change your preferences you may do so by following the instructions here.
×

CZ PODIUM | mobilní pódium na prodej & pronájem

Reklamační řád

Obecná ustanovení

-          Prodávající odpovídá za skryté vady, které má předmětné zboží při převzetí kupujícím a které se vyskytnou během užívání předmětného výrobku v době záruční lhůty.

-          Délka záruční doby je minimálně 24 měsíců od data prodeje (není-li v záručním listu výrobku uvedeno jinak či prodloužená záruční lhůta).

-          Při uplatnění reklamace je povinnost spotřebitele prokázat, že reklamované zboží je zbožím prodávajícího. K tomuto účelu doloží kupující originál či kopii prodejního dokladu (faktura, popř. kupní smlouva) a případně vyplněný záruční list předmětného výrobku

-          Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným zacházením, neodbornou manipulací a neodborným ošetřováním, jenž  jsou v rozporu s návodem k obsluze, údržby a instalace předmětného výrobku. Záruka se též nevztahuje na závady vzniklé používáním předmětného výrobku v podmínkách, které nejsou pro tento typ výrobku běžné a vhodné. Také se záruka nevztahuje na vady vzniklé způsobením živlů.

-          Pokud je zboží dodáno s poškozeným obalem, je kupující (osoba přebírající toto zboží od přepravce) povinna bezprostředně při předání zboží zkontrolovat zda nedošlo k poškození vlivem přepravy. Pokud bude zjištěno přebírajícím poškození zboží, je jeho povinností sepsat s přepravcem předávací protokol, kde bude toto poškození uvedeno a potvrzeno přepravcem.  V případě nedodržení tohoto postupu nebude dodavatel (prodávající) na pozdější námitky brát zřetel.

Postup podání reklamace

-          Protože firma Michal Elznic, Cz Podium, je dodavatelem širokého spektra výrobků, u kterých je rozdílný postup uplatnění reklamace uvádíme zde jednotlivé postupy u příslušných komodit výrobků

Mobilní podesty a příslušenství:

-          V případě, že zákazník objeví na zakoupeném výrobku v průběhu užívání a v záruční době vadu, uplatní reklamaci v místě prodeje předmětného výrobku.

-          Příslušný pracovník s ním (po předložení dokumentů uvedených v obecném ustanovení) sepíše reklamační protokol, ve kterém bude závada popsána a tento podepsaný protokol odešle prodejci (dodavateli) k posouzení. Od tohoto okamžiku běží zákonná 30-ti denní reklamační lhůta. Reklamační protokol musí obsahovat kontaktní údaje na konečného spotřebitele, který reklamaci uplatňuje, aby bylo možné v průběhu reklamačního řízení se s ním spojit. Reklamaci nelze uplatnit na části povrchu podest a plastových částí, které podléhají běžnému opotřebení v důsledku provozu výrobku. Z pravidla se jedná o dřevěné povrchy a plastové koncovky či záslepky.

-          Dodavatel (prodejce)v zákonné reklamační lhůtě posoudí oprávněnost reklamace a uvědomí příslušného prodejce či zákazníka o jejím uznání či neuznání. V každém případě se dodavatel nezbavuje povinnosti dodat zákazníkovi (konečnému spotřebiteli) potřebné náhradní díly i za úplatu, tak aby mohl spotřebitel výrobek dále užívat.

M obilní stany a příslušenství:

-          V případě, že zákazník objeví na zakoupeném výrobku v průběhu užívání a v záruční době vadu, uplatní reklamaci v místě prodeje předmětného výrobku.

-          Příslušný pracovník s ním (po předložení dokumentů uvedených v obecném ustanovení) sepíše reklamační protokol, ve kterém bude závada popsána a tento podepsaný protokol odešle prodejci (dodavateli) k posouzení. Od tohoto okamžiku běží zákonná 30-ti denní reklamační lhůta. Reklamační protokol musí obsahovat kontaktní údaje na konečného spotřebitele, který reklamaci uplatňuje, aby bylo možné v průběhu reklamačního řízení se s ním spojit. Reklamaci nelze uplatnit na drobné části spojovacích dílů, které podléhají běžnému opotřebení v důsledku provozu výrobku a dále na fyzická poškození vodících duralových profilů a opláštění způsobené nesprávnou manipulací oproti dodanému návodu k použití. Z pravidla se jedná o kovové závlačky, čepy, matky a šrouby způsobené mechanickým poškozením, poškozené či natržené pvc opláštění a kedry způsobené větší mechanickou silou, poškozené profily ALU způsobené nárazem nebo pádem.

-          Dodavatel (prodejce)v zákonné reklamační lhůtě posoudí oprávněnost reklamace a uvědomí příslušného prodejce či zákazníka o jejím uznání či neuznání. V každém případě se dodavatel nezbavuje povinnosti dodat zákazníkovi (konečnému spotřebiteli) potřebné náhradní díly i za úplatu, tak aby mohl spotřebitel výrobek dále užívat.

Mobilní konstrukce a příslušenství:

-          V případě, že zákazník objeví na zakoupeném výrobku v průběhu užívání a v záruční době vadu, uplatní reklamaci v místě prodeje předmětného výrobku.

-          Příslušný pracovník s ním (po předložení dokumentů uvedených v obecném ustanovení) sepíše reklamační protokol, ve kterém bude závada popsána a tento podepsaný protokol odešle prodejci (dodavateli) k posouzení. Od tohoto okamžiku běží zákonná 30-ti denní reklamační lhůta. Reklamační protokol musí obsahovat kontaktní údaje na konečného spotřebitele, který reklamaci uplatňuje, aby bylo možné v průběhu reklamačního řízení se s ním spojit. Reklamaci nelze uplatnit na drobné části spojovacích dílů, které podléhají běžnému opotřebení v důsledku provozu výrobku a dále na fyzická poškození vodících duralových profilů a spojovacích částí, opláštění způsobené nesprávnou manipulací oproti dodanému návodu k použití. Z pravidla se jedná o kovové závlačky, čepy, adaptéry, matky a šrouby způsobené mechanickým poškozením, poškozené či natržené pvc opláštění a kedry způsobené větší mechanickou silou, poškozené profily ALU způsobené nárazem nebo pádem.

-          Dodavatel (prodejce)v zákonné reklamační lhůtě posoudí oprávněnost reklamace a uvědomí příslušného prodejce či zákazníka o jejím uznání či neuznání. V každém případě se dodavatel nezbavuje povinnosti dodat zákazníkovi (konečnému spotřebiteli) potřebné náhradní díly i za úplatu, tak aby mohl spotřebitel výrobek dále užívat.

Ostatní mobilní výrobky, součásti, prvky, textilie a sítě:

-          V případě, že zákazník objeví na zakoupeném výrobku v průběhu užívání a v záruční době vadu, uplatní reklamaci v místě prodeje předmětného výrobku.

-          Příslušný pracovník s ním (po předložení dokumentů uvedených v obecném ustanovení) sepíše reklamační protokol, ve kterém bude závada popsána a tento podepsaný protokol odešle prodejci (dodavateli) k posouzení. Od tohoto okamžiku běží zákonná 30-ti denní reklamační lhůta. Reklamační protokol musí obsahovat kontaktní údaje na konečného spotřebitele, který reklamaci uplatňuje, aby bylo možné v průběhu reklamačního řízení se s ním spojit. Reklamaci nelze uplatnit na výrobky, drobné části spojovacích dílů, textilie a sítě, které podléhají běžnému opotřebení v důsledku provozu výrobku a dále na fyzická poškození způsobená pádem, silným větrem a nepřízní počasí, nevhodným skladováním a přepravou, poškození způsobená nesprávnou manipulací oproti dodanému návodu k použití. Z pravidla se jedná o samostatné konstrukce, zdvihací zařízení, navijáky, kliky, lana, vázací kurty a ráčny, závlačky, čepy, adaptéry, matky a šrouby, ušité, nalepené či nažehlené textilie, sítě a bannery s úchyty, gumolana způsobené mechanickým poškozením, poškozené či natržené pvc opláštění a kedry způsobené větší mechanickou silou při nesprávné montáži, poškozené profily ALU způsobené nárazem nebo pádem.

-          Dodavatel (prodejce)v zákonné reklamační lhůtě posoudí oprávněnost reklamace a uvědomí příslušného prodejce či zákazníka o jejím uznání či neuznání. V každém případě se dodavatel nezbavuje povinnosti dodat zákazníkovi (konečnému spotřebiteli) potřebné náhradní díly i za úplatu, tak aby mohl spotřebitel výrobek dále užívat.

Závěrečná ustanovení:

-          Prodejce (dodavatel) si vyhrazuje právo v rámci reklamačního řízení, vyžádat si od spotřebitele uplatňujícího reklamaci potřebné dokumenty k posouzení oprávněnosti reklamace např. potvrzení o instalaci předmětného výrobku odbornou firmou, potvrzení o instalaci a uvedení do provozu odbornou firmou, vyžaduje-li toto zákon či je-li toto uvedeno v pokynech o instalaci, provozu a údržbě předmětného výrobku. Dále revizní zprávy vyžaduje-li  to zákon, před uvedením výrobku do provozu.

-          Konečný spotřebitel, (zákazník), má právo uplatnit reklamaci na výrobek v takovém rozsahu jenž mu umožňuje platná legislativa. Je třeba si, ale také uvědomit, že v případě neuznání oprávněnosti reklamace, při zjištění prokazatelného porušení pokynů  návodu obsluhy či instalace, nebo nedodržení zákonných postupů, mohou být náklady spojené s reklamačním řízením, spotřebiteli (zákazníkovi) účtovány.

-          Společnost Michal Elznic, Cz Podium, se zavazuje postupovat při řešení uplatňovaných reklamací v souladu s tímto řádem a platnými zákony ČR.

-          Postupy v tomto reklamačním řádu jsou také závazné pro obchodní partnery, kteří nabízejí a prodávají výrobky,  společnosti Michal Elznic, Cz Podium.



View Site in Mobile | Classic
Share by: